piątek, 8 kwietnia 2011

Galaxy Of The Lost

Dzisiejsza notka krótka, bez całościowego outfitu. Chciałam zaprentować mój nowy gobelinowy nabytek zakupiony od jednej z szafowiczek, który teraz będzie numerem 1 w mojej szafie :)


Na pozostałych zdjęciach widać natomiast jeden z moich ulubionych naszyjników, który przeczekał całą zimę, żeby znowu powrócić do łask.


Coby Was nie zasypywać jakimiś notkami z cyklu przemyślenia maturzysty miesiąc(!) przed maturą post tradycyjnie będzie zakończony ,,piosenką na dziś'' . Pozdrawiam :)

18 komentarzy:

  1. Śliczny naszyjnik,też ostatnio sobie kupiłam,tyle że z czarnymi piórkami i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne zdj :)

    wspanialy naszyjnik !

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor pazurków :)
    mam nadzieję ze torebka będzie się dobrze nosić :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz :) Paznokcie bardzo pasują w zetknięciu z torebką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://intimissini.blogspot.com/ zapraszaam : D


    śliczny zestaww : D

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczny naszyjnik i sliczna torebka!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. pokroilabym sie za ten naszyjnik :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ♥ślicznie tutaj ;**
    dodajemy ?.♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję, dziękuję!!! czekam na nowy post :))

    pozdrawiam !! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna torebeczka ;;***;***

    zapraszam do mnie :)
    http://arynsa-arynsa.blogspot.com/
    jeśli spodoba ci się mój blog możesz dodać go do obserowanych ;) .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. torebka jest przeuroczaaaaaa !
    :D

    OdpowiedzUsuń