sobota, 16 kwietnia 2011

Cosmic Love

Wreszcie, po całym tygodniu pogody przy której chyba nikt nie miał ochoty na zdjęcia w plenerze, udało mi się przemóc i zaprezentować nowy set . W roli głównej granatowa, groszkowa sukienka, którą zakupiłam bez wahania jak tylko ją zobaczyłam, niemalże bankrutując przy tym ;p Po czasie pojawiły się jednak pewne wątpliwości, bo generalnie nie wyglądam dobrze w sukienkach... Dlatego byłabym wdzięczna jakbyście wyrazili swoją opinię na jej temat, ponieważ mogę ją jeszcze odsprzedać wraz z nieodpiętymi metkami ;)






A na zdjęciach:

Sukienka- New Yorker
Naszyjnik - SH
Płaszcz- SH
Szminka- Rimmel Coral Chic

A na koniec piosenka od której wziął się tytuł dzisiejszego posta. Pozdrawiam :)

21 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience! uwielbiam florence <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie dobrany naszyjnik do prostej sukienki :)
    i te pazurki - mniam!

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniały zestaw
    dodaję do obserwowanych i
    polecam mojego bloga
    http://mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna sukienka i naszyjnik ! :)

    uwielbiam tę piosenkę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz bardzo dobrze w sukienkach, a ta prezentuje się super z czerwonym płaszczem :)

    miley-kto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka jest przecudowna:) urocza, lekka
    zostaw, zostaw!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten czerwony płaszczyk, a naszyjnik super!

    OdpowiedzUsuń
  8. beautiful dress and beautiful pics!

    OdpowiedzUsuń
  9. Granatowa sukienka + czerwony płaszcz - jak dla mnie świetne połączenie, sama spróbuję z tymi kolorami :) I naszyjnik też widzę niebanalny!

    Co do mojej farby - GARNIER 100% COLOR złocisty, miedziany blond, polecam ją szczerze, na najnowszych zdjęciach włosy mam ciemniejsze, bo ją zdradziłam i teraz żałuję :(

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne połączenie ;) zakochałam się w sukience <3
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. jest piękne i przekobieco! świetny blog obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy kolor płaszczyka ;)
    A ja zapraszam serdecznie na bloga http://earlystyle.blogspot.com/ dopiero zaczynam, mam nadzieję,że będziesz go odwiedzała, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. według mnie w tej sukience wyglądasz bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podglądam i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. co Ty mówisz?! świetnie wyglądasz :) nie oddawaj tej sukienki, jest piękna :> oczywiście obserwuję (liczę na to samo) i zapraszam do mnie: http://all-my-life-invicta.blogspot.com/
    pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  16. ani się waż jej sprzedawać, super wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny płaszczyk ! mega kolor :D
    super blog :) zapraszam do mnie :)
    http://www.youtube.com/user/FrEsH93dancers?feature=mhum

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietna sukienka i piękny kolor płaszcza :)

    Wesołych Swiąt

    OdpowiedzUsuń
  19. kiedy nowy post :)??

    Wesolych Swiat !:D

    OdpowiedzUsuń