wtorek, 5 kwietnia 2011

Flakes

Dzisiaj bez szału, czyli bezpieczna stylizacja do szkoły ;) Chciałam się jednak pochwalić owocem mojej wyprawy na pchli targ, gdzie moje serce przyspieszyło swoje bicie na widok worker boots firmy Vagabond ! Sprzedawczyni spojrzała na mnie jak na kogoś kto nigdy nie widział butów, jeszcze dziwniejsza była jej mina, gdy zobaczyła moją twarz w momencie, gdy powiedziała mi że kosztują 20 zł :O I tak oto dołączył do kolekcji moich butów za 20 zł ;D Udało mi się również kupić na tym targu chyba teraz najczęściej spotykany pomarańczowy lakier do paznokci, ale nie mogłam go sobie odmówić ;)



A na zdjęciu:
Kapelusz - Promod
Koszula - H&M
Buty - Vagabond / pchli targ
Lakier - Pchli targ

Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. super blog!
    zapisuję się do obserwatorów i liczę na to samo:>

    OdpowiedzUsuń
  2. ♥Love your blog♥

    OdpowiedzUsuń
  3. masz bardzo ładne paznokcie :)
    a u mnie kolejny giveaway, do wygrania kolczyki, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. http://intimissini.blogspot.com/ fajnee : D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam prawie takie same buuty ;D
    zapraszam do mnie ;pp .

    http://childwithnerds.blogspot.com/2011/02/juz-sa.html

    OdpowiedzUsuń