sobota, 30 lipca 2011

Crystalline

Tak , wiem. Systematyczność nie jest moją najmocniejszą stroną, o czym mogliście się przekonać. Tak to jest, jak się pracuje całymi dniami ;) Zresztą, moja szafa pomimo wyprzedaży nie powiększyła się ani trochę, dlatego czekałam, aż w końcu udami się stworzyć coś, co będzie godne pokazania ;) Po 3-tygodniowej nieobecności mojej siostromodelki udało mi się zaraz po jej powrocie zrobić kilka zdjęć, a oto i efekty naszej pracy :







 
koszula - SH / buty - Hego's / spodnie - szafa.pl / biżuteria - House / torebka - Orsay / kapelusz- Promod

I na deser:

11 komentarzy:

  1. Na pewno Ci się uda. :) A ile razy już podchodziłaś do egzaminu, że tak mówisz? :) www.lara1402.blogspot.com PS.: Bardzo fajne spodnie i kapelusz ze zdjęć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna torebka i koszula :)
    ogółem świetny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spodnie i torebka, a zdjęcia bardzo mi się podobają :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz! Podoba mi się połączenie!
    Wszędzie szukam takich spodni!! : D

    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych! ;)
    http://panna-perelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Boska koszula!:)
    <3

    pozdrawiam
    reesh

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie-świetne połączenie;] Mega spodnie i buty!:)
    Prowadzisz bardzo fajny blog!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie : http://zakochanawsztuce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna koszula:) jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula jest super. W połączeniu z czerwonymi spodniami wygląda naprawdę fajnie. :) Zapraszam do mnie.

    http://kjyoshee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. koszula<3 chyba każdemu się spodobała:) jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  10. http://boguslava-b.blogspot.com/

    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. super spodnie i koszula <3
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń