piątek, 10 czerwca 2011

Rainbow

Witam wszystkich, którzy mają okazję i z własnej, nieprzymuszonej woli chcą oglądać moje marne popisy modowo-niemodowe. Dawno mnie tu nie było, bo po pierwsze - mam wakacje , więc staram się znaleźć ( jak na razie bezskutecznie ) pracę na wakacje , oraz urządzam sobie pomaturalne odmóżdżanie. Nie miałam też nic ciekawego do pokazania na blogu, tak więc nie chciałam umieszczać kolejnego, zaśmiecającego blogosferę posta ze stylizacjami rodem z warzywniaka. Dzisiaj prezentuję chyba jeden z nielicznych moich kolorowych nabytków w szafie, wpisujących się w neonowe szaleństwo tego lata.Chciałam się też pochwalić moim nowym DIY, chociaż co prawda brak moich zdolności manualnych rzuca się w oczy, ale cytat ,, Oh, baby , it's a wild world'' jest chyba jednym z moich najulubieńszych ;)



                                             (spodenki-DIY,koszula-vintage,naszyjnik-vintage)

A oto i moje DIY. Na sam koniec - ostatnio 24/h w słuchawkach mojego odtwarzacza - Oh land.


14 komentarzy:

  1. torba wyszła Ci świetnie!
    ps. masz śliczne włosy : )

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna koszula
    Pozdrawiam Julka :)
    mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jeeej ile ty masz włosów <3 zazdroszczę heh :)
    co do outfitu - cudowny, fajnie że masz własny styl ;)
    a cytat - ostatnio ciągle huczy mi w głowie! Wszystko przez jeden z odcinków serialu Skins, gdzie pod koniec nakręcili do tego klip, eh...
    Pozdrawiam, Dżesa.
    P.s. Zapraszam do mnie i skomentowania zdjęć mojego autorstwa.Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny kolor koszuli , ; )

    www.roseanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieziemski naszyjnik! Wygląda naprawdę ślicznie z całym zestawem.

    Uwielbiam Twój kok ;)!

    pozdrawiam
    reesh

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś śliczna! ten cytat również mi się podoba:)

    ja dopiero będę szukać pracy w lipcu :) zrobiłam sobie przerwę na półtora miesiąca:)

    a gdzie szukasz pracy jeśli można wiedzieć? sklepy z odzieżą?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnego masz bloga :D
    Dodajemy do obserwowanych ;))
    Podoba nam się Twój styl.
    PS. fajna koszula (:
    Pozdrawiamy xx
    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna torba + obserwuję. :)
    xx

    http://sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zapraszam serdecznie na mojego bloga, który ostatnio przebrnął przez małą przemianę. znajdziecie tam sporą dawkę outfitów, recenzji kosmetyków.

    www.oldcool-ada.blogspot.com
    pozdrawiam i całuję, Ada ; *

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo za komentarz ;) Miło mi to słyszeć, że moja praca komuś się podoba.
    Pozdrawiam i zapraszam ponownie, gdyż jest nowa notka.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń