wtorek, 29 marca 2011

Gulag Orkestar

Dzisiaj zwyczajnie i prosto , bez większej inwencji twórczej. Szarą bluzkę ( Mojżesza , jak twierdzi moja siostra ;D ) kupiłam daawno temu na wyprzedaży w H&M, pomimo tego, że jest na mnie zdecydowanie za duża. Pasek Moschino, który pewnie jest tylko jego marną podróbą znalazłam kiedyś na pchlim targu, ku mojej wielkiej uciesze.



Bluzka- H&M %
Spodenki - Cubus %
Koturny (co prawda ich nie widać ;p) - all
Kamea - H&M
Pasek - Pchli targ


 
( a o to i skąd tytuł dzisiejszego posta )
                                                          Pozdrawiam :)

11 komentarzy:

  1. zazdroszczę Ci tego paska! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. farciara! haha, tym bardziej zazdroszczę. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a tam podróba i tak fajnie wygląda + obserwuję :)
    pozdrawiam cieplutko :>

    http://sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie!! bluzka swietna i wisiorek:)

    www.my-styleee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. `♥ chciałam zachęcić cię do odwiedzenia mojego bloga i poznania mojego życia.
    miałabym do cb małą prośbę, mogłabyś dodać się do obs. na blogu idealna kobieta i napisać w komentarzu, ze ja cie do tego namówiłam?. dzisiaj jest ostatni dzień konkursu, w którym biorę udział i chciałabym wygrać. w przyszłości bd mogła odwdzięczyć się tym samym. przepraszam za spam i dziękuje z góry ;**
    official blog poppy

    OdpowiedzUsuń
  6. z tym paskiem to Ci się trafiło ;)
    fajny zestaw! Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zwyczajnie,a jednak z pazurem,bardzo fajny ,nieprzesadzony set ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zauroczyłam się! :) Jesteś magiczna.

    OdpowiedzUsuń